Jak to Artuškovi jde :)

25.10.2012 01:51

Uvedu jen psaní Niky, myslím že to bohatě stačí a úsměv a klid vám to do duše vnese stejně jako mě, Díky moc Niky !!! :-)) 

Pracujeme na něm ve dne v noci... Ráno ho muchláme... odpoledne cvičíme... večer děláme lumpárny a přes noc budíme z ošklivých nočních mur. Artušek si nás velmi chrání a je to největší piškotofil co znám :) Co jen dodat.... asi jen to, že když se mu podíváte do očí a představíte si co zažil, začnou Vás pálet oči. Když zavrtí a chce si hrát usměji se začnou mi stékat slzy nad jeho sílou a chutí bojovat. Zapomenout na to vše a zapamatovat si jen to, co já chci aby znal. Hrát si, procházky, jíst je základ ale ta chuť se učit aby se stal skvělým společníkem... na to nemám slov.... Seznámila jsem ho s pár přáteli a když začnou nevěřícně kroutit hlavou tak mám zas to pálení očí. Všichni ho milují a obdivují. Je skvělej. Je jen jedna věc, kterou nedokážu pochopit a to je jeho důvěra k člověku potom všem... 

Více zde: https://dog-factory.webnode.cz/artusek/ 

Artušek se svýma novýma holkama Agnežkou a Claríkem :-))