Aktualizace

10.11.2014 18:44

10.11. 2014

Takže kabátek stránek se nemění a zůstává. Bohužel šablona neměla požadované uspořádání, přesně tak, jak potřebujeme, na sekci Altuální nabídky dalmatínků :-/ Takže zůstává, zatím nám nejbližší, tato, na kterou jste již zvyklí ;)

Prozatím je už uspořádané hl. menu ;)



10.11. 2014Ták, včera jsem se sem již nedostala, ale zato jsem tu dneska :). 
Aktualizace v sekci Aktuální nabídka dals již je hotovo. Jak jsem se zde zmiňovala o štěňátkách, sem je vlkádat nebudu, jelikož to není případ, který by sem patřil. Jde o štěňata labradora s dalmatinem. Kdo by měl zájem najdete je na portálu bazos.cz . .

Také Vás chci předpřipravit na spoustu změn zde :)
Dle všeho to vypadá, že ještě i změníme kabátek stránek, jelikož i když je tento moc krásný a vyhovuje nám, chybí nám tu větší šíře do stran a to je opravdu to jediné, co bych ráda změnila. Takže hned, jak vyberu šablonu z těch nabízených, nelekejte se, jste tu správně ;) 

No a pak taky už konečně vložím nějaké to info ke kauze Čichalov 2, následně upravím ještě hlavní menu, no a to už snad bude prozatím vše.  

No a pak mi ještě zbývá dovložit nabídku, kterou pravidelně doplňuji na facebůku.

Pokud víte o nějaké dalším dalmatínkovi, nebo jeho příbuzném, který je v nesnázích a nebo který hledá nový domov, novou rodinu, prosím pošlete mi s infem na můj mail 
  dalmatin-rescue@seznam.cz
a tím přispějete i Vy k jeho záchraně a rychlejší možnosti pomoci mu najít Domov :)

Takže práci na webu 3x zdar, Záchraně dalmatínků také 3x zdar  a hurá do toho ;)