Falcouškova slide-show :)

02.03.2014 22:56

Zdravím všechny punťovníky i vás milouše :D

Dovoluji si jako hlavní pomocník tohoto webu vám všem ukázat, jak pěkně se dá se mnou, dalmatínkem, soužít, jak umím pomáhat a lásku dávat, jak umím naplňovat představy své paničky do puntíku a také jak umím řádit ;)

přeji pěkné pokoukáníško a NUTNÝ ZVUK !! ;) má to pak vetší grády :) 

Falco Petrovický vítr ,,Káša,, by SLIDELY - SLIDESHOW ;) :)

. . .jsem šikovný a radostný dalmatínek uličník, . . .říká se, že čím delší fousky, tím větší rošťák :) . . . a protože také držím společně se svou paničkou ochrannou ruku nad všemi chlupáči, podpořím i svého opravdového kamaráda Artuška a dám vám sem své slidely, které jsem tvořil s majinkatou pomocí své paničky. . . :)

a protože jsem se rozhodnul, že nebude zdobit jen můj web, kde mám ještě jedno ;), ale podělím se se všemi vámi i tady :) a časem ho šoupnu asi i do svého deníku ;)

:) mám to ale pěkné fousky co? :-DD . . .

;) ;) ;) HaF HaF na pozdraF :)