Jsem krásný a přítulný dalmatínek do slunce i nepohody ! :) Jmenuji se Charlie. . .

11.10.2013 22:03

BLÍŽÍ SE VELKÉ MRAZY A PŘEKRÁSNÝ DALMATÍNEK CHARLIE HLEDÁ DOMOV !!!

JSEM PŘÍTULNÝ DALMATÍNEK A PŘEJU SI DO TVÉHO NÁRUČÍ. . .  UŽ MŮŽU??? . . .

Číslo záznamu: 268/2013 
Plemeno: dalmatin 
Velikost: 60 cm v kohoutku
Pohlaví: pes
Odhadovaný věk: 6 let nebo 11 let (zatím nevíme)
Barva: bíločerná
Srst: krátkosrstá

Poznámka: Charlie je dalmatin přátelské dobromyslné klidné povahy vhodný jako rodinný společník. V zimním období vyžaduje vytápěný prostor. 

 

(u Charlieho napsán věk ted 11 let, předtím bylo 6 let, pejska jsem neviděla ale je zřejmé že z fotky vypadá moc dobře, může to být jak veterán tak pes v plných letech :), ale spíše bych se přikláněla k vyššímu věku, toť otázka, ale je zřejmé že to bude dědoušek :) zkusím zjistit více :) 

Přeji si mít klidný život a šťastně s láskou u nového páníčka dožít.

Dáte mi TU možnost. . . ??

 Oplatím Ti vše svou psí láškou, vždy Tě doma přivítám, vždy Tě pomazlím a zahřeju Ti srdíčko :)

a vždy budu stát při Tobě. :)

Dáte mi mé doma ?  

láskyplné náručí je pro mě vším ! :) :) vrtím ocáskem právě pro TEBE :) ! 

info web: https://www.tshk.cz/cs/utulek/nasi-sverenci/nalezeni-psi

Adresa:
Hradečnice 1980
500 08 Hradec Králové
 
Telefonní spojení:
útulek: +420 495 497 075
mobil: +420 731 131 227
 
Úžasný Charlie už našel nový domov a byl adoptovaný :)
Amazing Charlie has found a new home and has been adopted :)