Připravila jsem pro Vás další odborný článek, podrobněji - ŠTÍTNÁ ŽLÁZA

28.04.2019 17:56

 26.05. 2016 

Připravila jsem pro Vás další odborný článek, podrobněji - ŠTÍTNÁ ŽLÁZA

 

Protože nám na plemeni dalmatin záleží, věnujeme se mu i po stránce odborné, tedy zdravotní. A tak pokládám  za důležité a nyní nezbytné,  info o jeho zdraví a připravila jsem pro Vás další odborný článek. Další odborný článek, který by každý správný majitel a hlavně chovatel měl znát. Věnovala jsem opět svůj čas a energii pejskům, abych korektně informovala veřejnost. Dala jsem si  velice záležet a vypracovala jsem pro Vás více detailnější Skripta týkající se štítné žlázy u psů. Doufám, že se něco nového naučíte, dozvíte a třeba i zapamatujete. Přeji všem našim příznicvům, ať se Vám dobře čte. 

Dalmatini na štítnou žlázu indispozice nemají, přesto to neznamená, že ji nemohou mít, stejně tak, jako jiná plemena, nebo i voříšci. Jde spíše o nemoc jako takovou, která je ale, bohužel, i dědičná. Jaké dalmatinské linie (jak v ČR tak i ve světě) ji u dalmatinů nesou, či je předpoklad projevu, kde se objevila, a tak dále, vědí zasloužilí poradci chovu plemene dalmatin nejpřesněji. Navíc,  stále se objevují nové a nové statistiky či informace. Medicína jde stále dopředu a v dnešní době, již lze mnohé zjistit, ale i léčit. Je skvělé mít doma pejska, ale ještě lepší je, ho "znát".  A také proto je dobré "znát" každého psa v rodokmenu každého jedince, nejen z pohledu titulů, ale, právě i, z pohledu zdraví. :) 

A co vlastně štítná žláza u psa je? . . .