Původní první objevení pejsků . . .

09.07.2014 23:13

O pejscích jsem se dozvěděla a ihned je sem vložila. V tomto článku si můžete přečíst první poznatky a info, které jsme postupně vyzjistili ještě více a více . . .

------------------------------------

ÚTULEK KARLOVY VARY MÁ DVA DALMATINY FENA + PES !!! V Karlových Varech se roztrhl pytel s dalmatínky po druhé. . .

09.07.2014 23:13

ÚTULEK KARLOVY VARY MÁ DVA DALMATINY FENA + PES !!!

Tito dva krásní dalmatínci, pravděpodobně matka se synem byli uvázaní u golfu v Olšových vratech. Fenka má prý falešnou březost, ale vypadá jak od štěňat. Hned jak budu vědět více info, dodám.  
 

 

14.07. 2014 

Oba pejsci už nejsou v útulku ani u svého bývalého majitele.Od 16.07. 2014 jsou vnašem dosavadním domácím depotitum.

 

MÁME ÚPLNĚ NOVÉ INFO A JE TO VÍC NEŽ ŠOKUJÍCÍ :-( , ALE ZVEŘEJNÍM HNED JAK TO BUDE MOŽNÉ, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ. PROSÍM RÁDOBY ,,AKTÉRY,, KTERÉ ŽENE JEN ZVĚDAVOST, ABY SVÝM PŘÍSTUPEM NEBLOKOVALI V MOŽNOSTI POMOCI TĚMTO DVĚMA DALMATÍNKŮM, MY PROTO UDĚLÁME MAXIMUM, DĚKUJI !!! 

 

10.07. 2014 

! TAK NOVÉ INFO !

Fence se prý mléčná lišta zvětšuje a nalévá čím dál víc, to je těžko říct, ale takhle velké struky nalité je na falešku až příliš. Takže jsou jen dvě možnosti:

Buďto byla odtrhnura od štěnat, což je nejvíce pravděpodobné i z toho jak cecíky vypadají a i z úhlení pánve, nebo je teprve čeká. Takhle to vypadá, že prostě nějaký ,,lump,, udělal štěnata, pak se zbavil matky i asi s otcem, a štěnata si nechal, to těžko říct. Každopádně bylo mi sděleno, že fenka nyní dostane hormonální injekci aby nedostala zánět.

CO SI MYSLET O TAKOVÉMTO PŘÍSTUPU K ŽIVÝM TVORŮM??!!! 

Dnes jsem opakovaně volala panu vedoucímu, ale nedovolala jsem se, nevím proč, asi moc práce. Veterinář už prý oba pejsky viděl, po zdrav.stránce jsou v pořádku,Více Info zatím nevím. Pevně věřím a doufám, že vše dopadne dobře jak má, fenka je prý úúúplné zlatíčko :) Tak zájemci pište pište, nejlépe je adoptovat spolu, pejsek Kim je na fence Hele hoodně závislý a bez ní prý se ani ,, nedá ránu,, ;) Čím dříve tedy tím lépe, potřebují nutně lidskou náruč pochopení!

Děkuji útulku KV za dosavadní poskytnuté Info ! a děkuji za jejich péči o pejsky :)

Hela + Kim 
- fena, 2 roky, dalmatin, od 8.7.2014
- pes, 1 rok, dalmatin, od 8.7.2014
- pravděpodobně máma se synem

!!! Tady v útulku KV vznikla mylná informace  !!! 
! Feně je cca 8 let a pejskovi necelé 2 roky !

 

fenečka Hela

pro zvětšení klik na obrázky !




pejsek KIM


pro zvětšení klik na obrázky !




Kim + Hela

 ! nejlépe adoptovat spolu ! 

Kontakt: 
Útulek pro psy - Karlovy Vary
Telefon  +420 725 536 158  (pouze v prac.době) 
 
 
 
Chodovská ul.
 Karlovy Vary 360 06

Informace otevírací doba Útulek pro psy - Karlovy Vary:

Po - Pá:  13:00 - 17:00 
So, Ne + svátky:  10:00 - 12:00 
Oba pejsci už nejsou v útulku ani u svého bývalého majitele.Od 16.07. 2014 jsou vnašem dosavadním domácím depotitum.

 

autor fotek: Útulek pro psy Karlovy Vary  
A TAKTO TO DOPADLO PO TELEFONÁTU 2X DO ÚTULKU kARLOVY VARY A NÁSLEDNĚ NA ODKÁZÁNÍ NA PANÍ NA MMKV... 
 
Nejdříve jsem se snažila dva-tři dny dovolat do tohoto útulku pro pejsky KV, ikdyž to prý berou, (napsala mi mluvčí), nějak se to nedařilo. Byla jsem odkázána jinam, jelikož pan vedoucí veterinář mi sdělil, že pejsci si již vyzvedl majitel. Tak jsem sháněla a volala kompetentní paní na magistrát města KV, kterou jsem si vygooglila a na úřadě pěkně poprosila o kontakt na tuto paní, která již měla asi 8 min po pracovní době.
 
Naprosto otřesný přístup paní magistrátu města Karlovy Vary, opravdu neskutečný!!! 
Člověk se snaží pomoct pejskůM, ANO O TO HLAVNĚ PŘECI JDE, ale néé, a proč taky že??
V útulku řečeno, že již nemohou poskytnout více informací, že musím na magistrát, . . .

na magistrátu mi pomůžou a na onu kompetentní paní, která mi info může dát s tím, že jí samozřejmě povím příběh ,,oněch pejsků,, mě přepojí a následně velmi ochotně dají tel. číslo, . . .

tak volám volám volám, a hned je mi S OKAMŽITOSTÍ ŘEČENO, ŽE ŽÁDNÉ INFO NĚJAKÉMU SPOLKU POSKYTOVAT NEBUDE, že není ona paní toho jména ale co potřebuji... ? Co chci. . .?

Tak se jí znovu představím a říkám, ŽE NEJSEM ŽÁDNÝ SPOLEK, že mi jde o pomoc pejskům, a že bych potřebovala vědět pár informací abych svou pomoc mohla uskutečnit.
Následuje jasně řečeno, že žádné informace neposkytne, že pouze jejich nadřízenému orgánu, což už jsem slyšela i jinde, jasně, as tonem jako se zločincem mi paní sděluje že už má po prac. době NASHLEDANOU. . . 

RESUMÉ
JSEM VELMI RÁDA, ŽE NÁM JDE O POMOC, O ZÁCHRANU A O SPOKOJENÝ ŽIVOT PEJSKŮ !! TENTO ,,NEKONEČNÝ,, PŘÍBĚH JIŽ JEDE CCA 2 ROKY A NEBÝT ,,NAŠEHO NĚJAKÉHO SPOLKU,, TI PSI JIŽ S NEJVĚTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ NEŽIJÍ, SAMOZŘEJMĚ I POMOCI DRUHÝCH, KTEŘÍ SE ZASLOUŽILI O JEJICH ZÁCHRANU A TAK TO MÁ BÝT !!!
JSEM VÍC NEŽ ROZČÍLENÁ, IKDYŽ Z JEDNÉ STRANY TOTO ,,SOUKROMÍ,, CHÁPU, ALE NÉ V TOMTO PŘÍPADĚ. BUDU DOUFAT ŽE SE ZADAŘÍ ASPON JINDE :) 

------------------------------------

TAKŽE POMOC PRO PEJSKY SE NEMOHLA USKUTEČIT, JELIKOŽ JSEM KONTAKT NA MAJITELE NEDOSTALA, A NEBYLO ANI MOŽNÉ SE DOMLUVIT NATŽ COKOLIV SDĚLIT, ALE BYLA JSEM PŘESVĚDČENA, ŽE JE NEBÍZEJÍ DÁLE, ŽE JE NECHTĚJÍ . . . TA BEZMOC BYLA PŘÍŠERNÁ :-(
A TAKY ŽE ANO. PŘÍMO V DEN VYZVEDNUTÍ PEJSKŮ Z ÚTULKU, VOLAL JEJICH DOSAVADNÍ MAJITEL ZNÁMÍM, ZDA JE NECHTĚJÍ, TO JE ALE NÁHODIČKA . . .
A TO MAJÍ JEŠTĚ DVĚ MALÁ ŠTĚŇÁTKA - FENKY BÁRY POTOMKY, OVŠEM KDO JE OTCEM SE MŮŽEME JEN DOMNÍVAT . . .
 
TAKÉ SE MI OPAKOVANĚ STALO, ŽE MI PŘI TELEFONÁTU BYLO SDĚLENO, ŽE NEJSEM JEDINÁ, KTERÁ SE ZAJÍMÁ O DALMATINY, A ŽE POKUD JDE JEN O ZVĚDAVOST, ŽE MI NEMAJÍ CO ŘÍCT. ANO, KDYŽ JSEM TOTO SLYŠELA POPRVÉ, NEJEN U TĚCHTO DVOU, DOSTI MĚ TO OPAŘILO, JELIKOŽ JSEM NECHÁPALA, KDO SE TOHOTO TAKTO MŮŽE DOŽADOVAT, A TO POUZE ZE ZVĚDAVOSTI, KDYŽ SÁM NEMŮŽE NIJAK POMOCI, A TUDÍŽ TÍM STORNUJE DALŠÍ DOMLUVU S NÁMI JAKOŽTO REÁLNOU  SKUTEČNOU POMOCÍ - ŠANCÍ. MNO, "TITO" BY SI MĚLI VÍCE NEŽ UVĚDOMIT, ŽE TÍMTO JEJICH JEDNÁNÍM URČITÝ PEJSEK DÍKY "NIM" ZTRÁCÍ SVOU ŠANCI NA POMOC, NAŠI POMOC, JELIKOŽ S NÁMI NĚKTEŘÍ NECHTĚLI ANI MLUVIT, TEPRVE AŽ PO CELKOVÉM PŘEDSTAVENÍ SE. PROTO K VÁM VYSÍLÁM : ZAMYSLETE SE !!!!! 
 
HLAVNÍ JE, ŽE SE VŠE NAKONEC PODAŘILO ! OBA JSOU V BEZPEČÍ A NYNÍ SE JE SNAŽÍME OBSTARAT, DÁT DOHROMADY JAK PSYCHICKY TAK FYZICKY A NAJÍT JIM SKUTEČNĚ VHODNÝ DOMOV !!!