Aktualizace webu DR CZ ..

30.01.2016 22:05
  • Aktualizace sekce AKTUÁLNÍ NABÍDKA DALS
  • VLOŽEN NAPROSTO SKVĚLÝ ČLÁNEK O ŽIVOTĚ S NESLYŠÍCÍM PEJSKEM.Prostě malý handicap, který se dá úplně skvěle zvládnout, malou ochutnávku si můžete přečíst zde..

Tak jsem si jednoho krásného letního dne přivezla rozkošné hluché štěňátko a o pár měsíců z něj vyrostl Pan Pes. Náš život není jednoduchý, ale je náš. První věc, kterou musí člověk pochopit, je to, že je to pes jako každý jiný, ač s drobným hendikepem, ale že to z něj nedělá neschopnou chudinku, která neumí žít normální život. Nejhorší je na tom všem nepochopení lidí a předsudky, že takový pes nemůže nikdy žít plnohodnotný život. Lidi, ať už vědomě nebo podvědomě jednoduše takového psa vnímají jinak, často cítí lítost, což pes velmi rychle zjistí – a nechápe, jestli udělal něco špatně, nebo co se děje, proč kolem něj vládne taková nešťastná atmosféra. Proto obyčejně lidem, které potkáme náhodně třeba v tramvaji a kteří se rozplývají nad tím, jak je krásný, ani neříkám, že je hluchý – psi umějí úžasně vycítit emoce. No a potom je druhá kategorie lidí – ač mě mnoho mých kamarádů podporuje, mnozí se mě už zeptali: „A na co ti je hluchý pes?“ Odpověď je prostá. Přesně na to, na co je slyšící. Je to můj kamarád!

Zajímá mě to, chci číst dále..

 
Autor: Veronika Herceková
Foto: Veronika Herceková