Přišel mi mail se vzkazem : ,, Jdi do prdele !! " . . .

26.05.2016 12:53

 17.05. 2016  15.35

JSOU VĚCI, KTERÉ MĚ V POSLEDNÍ DOBĚ NA TÉTO SCÉNĚ VZTAHŮ MEZI DALMATINÍMI LIDMI OPRAVDU MRZÍ A TÍŽÍ  . . 
 
Vážená veřejnosti,
mnoho z Vás si všímá toho, co se kolem dalmatinů už nějakou dobu děje. Už se to  tak moc  stupňuje, že už opravdu nevím kam až to chtějí dohnat. :( Vězte, že to, co vidíte veřejně, je jen špička ledovce. 
 
Anonymita přes internet se  stala populární a u některých ani to, klidně píšou pod svými  jmény, používají své FB účty jako nástroj pro útočení a výsměchy na slušné  lidi veřejně. 
 
Vytvořená kampaň lží, pomluv, která se stala štvanicí. Zloba dělá z některých lidí opravdové hyeny. Lež, manipulace s názory, s fakty a dokonce i s lidmi, na to se asi zvyknout nedá, i když se to člověk snaží ignorovat. To, co mi  přijde ale už opravdu silná káva a na co Vás žádná štvaná agitace nepřipraví, zákon nezákon, jsou výhrůžky mně a mé rodině. Na to bohužel ani Vaše podpora nestačí. . .
 
I anonymy, které mi posílají, jsou již za jakoukoliv hranicí morálnosti, zákonnou natož slušností. A bohužel, nejde jen o anonymní výhrůžky. . 
 
Hackeři zrušili FB účet mé matky, nabourávají se do  našich emailových schránek, na naše FB účty. . 
Už to došlo tak daleko, že je člověku opravdu špatně. Takováto štvanice už párkrát způsobila mou hospitalizaci, jelikož stres umí mnohé. . . Můžete si zatleskat... 
 
Člověk se ale stále snaží držet svého přesvědčení a stále mám naději, že se vše umoudří, i  když Vás to žene rychleji do  hrobu. Jsme jen lidi a né roboti. 
 
Dnes jsem, po  přihlášení na svůj email, našla DALŠÍ útočný e-mail.
 
Děkuji všem kteří při nás,při dalmatinech stojíte,mrzí mě, že je těchto negativních věcí tolik. Mrzí mě, že to mnohé lidi odradilo. Ať už nové zájemce o plemeno nebo zaběhlé členy, kteří raději přestali vystavovat, jezdit na výstavy, ukončili členství z důvodu této "likvidace". 
 
Mám dojem že být negativní je "nyní" nějak moderní, ale myslím si, že tohle je něco, o čem už nechci a nemohu mlčet. Bohužel, útoky na mou osobu, na mou rodinu jsou nejintenzivnější. :( Nehledě na to, že se to děje a dělo i dalším lidem, kteří mají svůj vlastní  názor a nejdou se stádem "figurek", nebo stačí jen konkurovat se svým psem  buďto nastoupit do kruhu na výstavě nebo mít krásného, zdravého chovného samce, který nakryl, to  už si dovolil  příliš, apod., . . . 
 
Omlouvám se, pokud přirovnání "figurka" někoho urazí, ale zamyslet by se měl každý, jestli to, co  dělá, dělá opravdu srdcem pro dobro, nebo na popud, o kterém ho někdo jiný přesvědčil. . .
 
Tady už vůbec nejde o  psy, o plemeno dalmatin, o vědomosti předávané x generací, tady už vůbec nejde o kynologii !.
 
Myslím si, ne, jsem o  tom naprosto přesvědčená, že kdybych to vzdala, veškeré mé  úsilí a snaha o  záchrany, pomoc a růst plemene,  by se na té druhé straně slavilo a šampáňo teklo proudem. . .
 
Veškeré záchrany a pomoc pejskům je zbytečná ?? A co celkový přístup k plemeni ?? Výhružky násilí, nadávky, neskutečná vymyšlená špína?? Budou tedy "oni" svádět "boj" s množírnami místo mě?, s překupníky a tyrany zvířat?? Je naše snaha a vše zbytečné ??. .  
 
To, co se děje, rozhodně není ve slušné společnosti v pořádku!  (Nebudu Vám sem sdílet emaily, FB statusy a sms, jaká jsem svině, jak mám skončit a ani  to, jaké máme hnusné psy hybridy, kteří nevypadají jako dalmatini, a ani to, jaký jsem mrzák a parazit, který vypadá jako "transka".) Nechci odradit již takhle pohoršenou veřejnost, která si  myslí, bohužel, že dalmatin je plemeno trpící na mnoho nemocí . .
 
Na ukázku ale vkládám jeden z těch "slušnějších" emailů + nabourávání na můj fb účet, pokud se to tak dá říct. Všimněte si  prosím datumu a nahoře u adresy předmětu . .
 
To, co ve Vás zanechá tato  má informace, ať už negativní nebo pozitivní, nechám na Vás. . . 
 
Věrka Hejtíková
psí pomoc a poradenství
https://dalmatin-rescue.webnode.cz/ 
https://psi-poradna.webnode.cz/
 

 
Naše vyjádření i na naší FB stránce. . .